10 March 2014

nana dah jadi Puan!! :D

Assalamualaikum..

Semalam, 09032014 nana dah selamat bertukar status menjadi isteri orang..dah kena panggil Pn Leana la lepas ni..haha..nana ni aku kenal dari group 89 friendster dulu..pernah nampak, tapi tak pernah bertegur sapa..biasalah aku pemalu orangnya.. :p tp tahun 2010, lepas habis belajar dekat Terengganu baru aku aktif semula dengan grup, dan pertama kali jumpa nana dekat KLCC..cumel sangat!!pejam celik, tak sangka dah makin membesar kawan aku sorang ni..hehe..


jadi semalam, ala2 gathering 89 juga la..pertama kali jumpa fiqah dgn dayah(nama glamor dekat grup doyot), suri @ moten..jumpa biela ngn ain yang tersangat lama tak jumpa..rindu!! :D jom layan gambar..hehe


after so looooooong time not seeing each other (ain-biela)



sementara tunggu turn nak bergambar dengan pengantin dekat pelamin..hehe

merajuk dengan biela sbb de skandal dgn ain.. :(

89's with the sweet couple..nyaris nk runtuh pelamin..haha


xle cium betul2, nnt tunang ain marah..


kacau daun aku nk fefeeling cleopatra..huhu
gegadis 89 ;)

suri-mus-zahari(2 photog)

tak tahu kenapa daun yg difokus..huhu




p/s:bulan 5 ni giliran ain ngn salad pula..bulan 11 lynna, bulan 12 eita..

5 comments:

Ujie said...

cantik lokasi tu..byk bunga2.

giliran fadh?? ^_~

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

saya??hehe..bila sampai jodoh kak ujie.. :)

NARDtheNERD said...

kat mne tu.. cantik la..

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

taman saujana hijau, presint 11, putrajaya..jerebu dah macam kabus je dekat sane..haha

Muhammad Taufiq said...

Hye, I'm a new blogger :) Salam perkenalan, Kalau tak menyusahkan jemput singgah dan follow blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)