07 March 2014

keras hati??

Assalamualaikum..
awal tahun hari tu janji nak update blog lebih kerap, tapi dah bulan mac, baru 3 post saja aku update..hahatapi tak apa, banyak lagi masa kan..ok bulan mac ni sibuk menghadiri jemputan kawan2 rapat..nana nikah hari ahad ni, wany minggu depan, bff matrix, wan kenduri hujung bulan..wuuuu lepas ni memang aku bawa diri sorang2 saja la.. :'( 

mak dok bising, bila nak cari pengganti..sampai bila nak tutup pintu hati tu..ada seorang kawan aku ni pula cakap aku ni keras hati sangat..tak bagi peluang lansung orang nak dekat, macam mana nak terbuka hati tu..pergh pedas betul ayat..

aku bukan la keras hati sangat pun, tengok Ke Korea Ke Kita kt tv9 pun boleh terangau dekat Wak Doyok..jadi siapa2 yang kata aku keras hati, tipu sangat..cepat mencair jugak kot aku ni.. :p cuma tak mahu la pisang berbuah dua kali kan..

aku kenal sangat diri aku macam mana..aku sayang kawan pun, boleh sayang sangat2..apetah lagi kalau aku sayang orang, lebih dari kawan..takut nak buka hati, takut bila dah terlajak sayang, susah nak patah balik, macam dulu2..

tapi semalam zed pesan, cuba lembutkan sikit hati tu..takut terlampau keras, nanti menyesal..hrmmmm~ sedih wan nak kawen..bulan ogos ni zed pula nak tamatkan zaman bujang..semalam sembang dengan dia pun, aku boleh rasa betapa gedik manja nye aku..haha..harap fakhri bagi chance aku nak manja2 dengan zed sekali sekala nanti.. :p

p/s:macam luahan hati pula post kali ni kan..haha..

2 comments:

NARDtheNERD said...

wak doyok memang hensem kot weyyy
:P

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

haha..aku sebenarnye rase karakter die cumel..muka je cam garang2, tp hati alahai lembut je..haha