22 July 2013

fadh's berry

Assalamualaikum.. :)
sekarang makin malas nk tulis blog, jd entry pn dh jarang2..huhu
so nak cerita pasal fadh's berry..tu nama gajet aku yang baru..
menggantikan fadh's puteh yg skrinnya tak dapat berfungsi dgn baik lg..
kalau nk tau aku suka bg nama pd barang2 aku, fadh's puteh, fadh's mini dll.
fadh's puteh tu telefon ak yang lama, dulu penah buat entry kt SINI.. (abaikn gmbar kt fon tu)
sebabkan aku dh terbiasa dgn telefon yang ada papan kekunci..
jd sekarang aku beralih arah ke blackberry, tu yg jd fadh's berry..
nk letak nama fadh's black mcm tak sedap pulak..haha
dan ya ini gajet pertama yg aku beli sendiri bukan warna putih..huhu
tak dapat gajet putih, 'baju' dia warna putih pn jd la..huhu
lg 1 sebab ak beralih arah ke bb, tgk plan prepaid tuk bb lg murah berbanding data plan biasa..
jd lepas ni, boleh jimat rm12 sebulan..ok la tu.. ;)


p/s:fadh's mini punya lens rosak, sabtu ni baru siap repair..huhu







5 comments:

Ujie said...

Cute je..gajet pun ada nama ya fadh. ^__^

pet said...

ehem2 fadh.. berry tu.. hehe.. best x pakai bb? :)

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

kak ujie, bajet cumel je ni bg2 name..haha

pet, ok je sng nk adapt since ak dr keypad ke keypad jugak..haha

tenku butang said...

Haiii.. salam kenal.. teman follow sini no.72 yea..
Jom lea follow teman lik, leh kita kunjung mengunjung pasnih.. heeee...

http://tengkubutang.blogspot.com/

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

salam tenku butang..thanx follow.. :)