17 April 2013

Yoon yg setia~

Salam..
Hari ini sepatutnya buat 'wordless wednesday'..
tp aku rasa mcm tak seronok pula kalau post gambar saja..
jd nak cerita sikit pasal kegilaan sementara ni.. ;P




sekarang ni aku sedang angau dgn lelaki ni..
Yoon, hero no. 3 kot dalam Gentleman's Dignity..hehe
tgk cerita ni dekat ntv7, isnin dan selasa 8.30 mlm..
antara 4 org hero ni, mungkin dia yg paling tak bergaya..


tp aku suka karakter dia sbg dlm cerita ini..
dan aku rasa hampir semua cerita korea yg aku tgk pn..
aku lebih suka watak hero sampingan berbanding hero..
sbb watak sampingan ini selalu ada karakter yg tenang..
jenis yg tak banyak tunjukkan emosi..
dan aku suka sbb antara 4 org ni juga, dia yg paling setia..
yang paling kurang tahap kegatalan berbanding 3 lg tu..
dalam @ luar cerita, sgt la tak suka watak lelaki gatal mcm tu..
kenapalah kalau tgk cerita senang betul nk jatuh cinta..
tp dalam dunia nyata, nk jatuh suka pn payah..

p/s:sudah 4 tahun berlalu..sudah bawa haluan sendiri..HIM NAE JA Fadhilah!!


2 comments:

Ujie said...

Akak tau fadh..
Sbb bila kat dunia nyata fadh berhati-hati, tu tak mudah jatuh suka.
Kat dlm citer, takde komitmen..tak kecewa, tu mudah jatuh cinta. Kannn?

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

mgkin betul la jugak kak ujie..
dlm cerita ape yg kita tgk itu je la..
kt dunia nyata, apa yg kita tgk, kita tau, tak semestinya itu perwatakkan yg sebenarnya..
lately sgt sng doubt org..
dont know whether its a good things or not..haish~