26 April 2013

teman sekatil

Salam..
semalam sembang2 dengan seorg kwn aku ni, ckp rindu kwn2 zaman belajar dulu..
salah satu ayat dia ckp "lps abs study, nk jumpe tepi jln pn payah"..
dan hari ini, ulangtahun kelahiran kwn baik dekat UMT dulu, Noraini Ismail..
kwn yg paling lama pernah berada depan mata aku, membesar bersama-sama..
bermula dari hari pertama di UMT, sampai la hari terakhir selepas 3 tahun belajar..
baru saja jumpa 2 minggu lepas, lepas hampir setahun tak berjumpa..
tp tak puas rasa jumpa sekejap sgt, sekadar makan di Tasik Permaisuri..
sedangkan dulu, makan sama2, tidur sekatil, pergi kelas sama2, gaduh + perang dingin pn selalu juga..
bila dh kerja susah pula nk jumpa..
mgkin juga sbb aku ni jenis yg berkawan tak kira negeri..
jd kebanyakkan kwn rapat aku bkn berasal dr sekitar kl..
walaupun diorg kerja sekitar kl juga, tp bila musim cuti, pakat balik kampung..
kepada aini, selamat ulangtahun kelahiran yg ke-25..
semoga bahagia serta cemerlang dunia dan akhirat..
terima kasih sbb masih kekal sebagai kawan aku, yg plg paham keadaan aku..
i love u, aini.. (^_________^)v

6 comments:

Ujie said...

teringat sorang kwn rapat akak, walaupun dia tomboy tapi kami serasi. cuma lps abis U dia berubah..bila call takmo angkat. sedih..:(

Ainee Mael said...

Nangis...ak rndu kt ko fadh...ko kwan rpat kwan nags kwan gado n u know me better than anyone else...seyes rndu..

AniesF said...

olololo.... besties forever! *group hugss*

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

kak ujie, mgkin ade sbb die buat mcm tu kot..doa moga2 suatu hari nnt dpat contact die smule.. :')

aini, rindu nk tido dgn ko lg..huhu

kakak, ko dh kawen, g geng ngn nora je..haha :P

NARDtheNERD said...

Eh kiut nya korang.. Aku pun dah lama xlepak dgn eiji. :)

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

naddy, cute ek??hehe..eh ko dh abes master blum??