26 February 2013

Dear, ______ 15 Days Challenge

Salam..
aku rasa tahap kemalasan aku mengupdate blog ni dah berada pd tahap kronik..
tp sekali-sekala merajinkan diri juga membaca post terbaru dr blog yg aku follow..
supaya rasa hidup ni bewarna-warni sikit, tak adalah dok mengadap kerja yg sama saja..
dan aku terjumpa 15 days challenge dr blog kwn kpd kwn aku ni, seronok baca blog dia..
jd tuk mengembalikan semula semangat tuk menulis, aku akn buat benda alah ni..hehe

Dear, ______ 15 Days Challenge
  1. Dear Parents
  2. Dear siblings
  3. Dear friends
  4. Dear best friend
  5. Dear boyfriend/girlfriend
  6. Dear old me
  7. Dear school
  8. Dear future
  9. Dear Relations
  10. Dear LRT users
aku tak pasti bila aku akan mula menulis semua ni..mgkin bkn stp hari..
tp sekurang-kurangnya, 10 post yg akan datang akan ckp pasal dear _____.
insyaAllah kalau tak sibuk, esok aku mulakan.. :)
tunggu~~~ ;P

2 comments:

Ujie said...

Elok gak tu..bg idea utk menulis.

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

sbelum ni nk tulis syk xde idea je..dh ade idea kdg rse xsesuai plak nk menulis..huhu