08 January 2013

Kili Sang Kekasih Hati ;)

Salam..
16 disember yang lepas aku pergi Paradigm Mall tuk tgk The Hobbit..
kebetulan sebelum balik rumah, singgah sekejap pet shop dekat sana..
teman kawan aku beli makanan kucing dia, dan tgk2 binatang dekat sana..
pertama kali dapat pegang hedgehog @ landak kecil waktu tu..
comel sgt, duri dia tak ada la tajam sgt..rasa gatal2 saja kalalu pegang..
jd sabtu lepas, aku pergi semula ke Paradign Mall tuk tgk albino hedgehog tu..
dan terus beli!!haha..nama dia Kili, sempena nama watak The Hobbit yg aku minat.. ;P
hari pertama aku dgn Kili, dia asyik menggigil dan berak saja..
mungkin sbb takut2 lagi..tp sekarang dan agak jinak..asyik jilat2 tgn kalau pegang..
dah tak terberak atas aku, tak kembangkan duri dia dan 'membola' lg..

Kili yang nk tertido..hehe
p/s:baru 8/18 anak sedara yg dah bertemu Kili..cuma nurul yg berani pegang..hehe

5 comments:

Ujie said...

ni landak? walah..comelnya!
geram mcm nak picit2.

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

ha'a kak ujie, landak ni..cumel je die..besar 2 tapak tgn perempuan klau die membola..hehe

☻UsaGi NaNa☻ said...

haha! berapa fadh?

UnDeFiNeD gUrLz said...

hahah.. cabut bulu dia..

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

nana- rm180..huhuhu

kak erny-die xde bulu nk cabut..de duri je..hehe