22 September 2012

minggu yg penat berakhir~

Assalamualaikum..
mst korg bosankan buka blog aku tgk ada setempek saja gambar..
tu pn dalam 2 minggu sekali baru aku nk tempek..haha
sebenarnye banyak saja post yg aku dah taip dan simpan..
tp rasa mcm mutu penulisan makin hampeh..huhu..(mcmlah sebelum ni ok)
ok berbalik kepada tajuk..yup minggu ni aku sangat la penat..
bermula dr hujung minggu lepas yg 2 hari keluar dr pg ke maghrib..
mungkin bg org lain ala hujung minggu normal la mcm tu..
tp tuk aku yg mmg suka duk memerap dekat rumah..penat kot..
walau mcm mana pn, penat2 tetap dalam hati ada taman botani..haha
hari sabtu sibuk dgn kenduri kerol, bdk kelas aku waktu dekat matriks..
yg sejujurnya, dia ni mangsa buli aku dulu2..haha..tahniah kerol dan najlaa~ =)
lepas kenduri kerol sempat lepak sekejap dekat subang parade..jumpa paan..
ni pn kawan dr matriks juga, cuma waktu dekat matriks kitorg xpernah tegur..
dh habis matriks bru tegur2 dalam friendster..dan kamceng sampai skrg..
kebetulan aku pergi kenduri tu dgn kwn aku yg 1 kuliah dgn paan..
so waktu jmpa paan tu, dapat la dgr jurutera2 berborak..haha
ahad pula bawa anak2 sedara pergi taman botani..dgn kwn aku sekali..
fuh penat btul berjalan, kejar bdk2 lg..tp puas hati la tgk diorg gembira.. =)
balik dr taman botani lepak2 makan dekat iceroom..pulun2~~~
isnin aku tak buat apa2, sekadar masukkan gambar dlm fb..
selasa g kerja, perah2 otak buat laporan yang aku tak tahu nk buat.. =(
rabu pergi kursus sehari suntuk dekat bangsar south..makan je..
khamis sehari suntuk duk perpustakaan frim..cari jurnal..
dh la tak ada opac, tak ada filing system yg updated..jenuh cari..huhu
jumaat masuk pejabat sambung buat laporan, lepas rehat kemas stor..
pergh 'wangi' betul segala racun tu bila dah bercampur bau..huhu
lepas tu konon2 nk tuang baja dekat pokok depan pejabat..
dh lama bos suruh tp sbb stor kitorg yg sgt tak teratur tu, tak jumpa cari..
aku pn bancuh dan tuang la..takut pokok tu panas siram air banyak2..
sekali habis air jerap dan meleleh ikut lubang bawah pasu..
dah satu kerja pula kena mop lantai.. T.T boleh pula lupa pasal lubang tu..
sebenarnya dah lama tak memandu jauh setiap hari..
lepas tu buat pula kerja yang berlainan setiap hari dalam minggu ni..
otak penat, badan penat, emosi pn penat..minggu ni nk rehat saja..~~~

p/s:kerja jurutera mcm lg penat saja..huhu

5 comments:

Ujie said...

hmm..akak baca pun terasa penatnya.

ahad lps akak kat tmn botani gak, mjlis kawin sepupu kat situ.

*fadh keja apa? ada kaitan pertanian eh..

adnil linda said...

byk kenduri kawen yg miss...sebab dlm pntg..owh..sedeyh...

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

Ya Allah, kenduri sepupu akak ke??nasib ank sedara saye xbuat perangai nk g minum air kt situ..haha
sye keje company racun pertanian.. =)

linda, sedey xbole g kenduri dh terubat dgn baby.. ;)

AniesF said...

aku pun penat gak..penat tak buat ape..hahahaha

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

arrrr nyampah la ngn ko kakak..
jelez btul~~~ huhu