09 August 2012

mainan puteh yg baru =D

Salam..
maaf tersangat lama tak menulis..dan entry yg lepas terpaksa ditarikbalik..
dulu2 zaman belajar terasa lepas saja pabila nk bercakap apa2..
tp sekarang, maklumat kerja bukan senang boleh dihebahkan..maka simpan!
ok sekarang nk cakap pasal mainan puteh yg baru..
kenapa puteh??sbb aku mmg pengumpul gajet putih..dan aku panggil puteh~~~
siapa yg pernah baca post aku yg dulu2 mst tau, list aku, yg dh berjaya beli, dan barang idaman aku..yup aku dh beli kamera, tp tak ada pn dalam ketiga2 post tu..haha
nnt ada masa aku tunjuk hasil mainan terbaru.. =)

p/s:terima kasih =)

2 comments:

Ujie said...

Notebook akak pun putih..
Tp utk h/p akak takmo putih, akak tak cermat jaga brg. jd putih tak ssuai utk hp akak.

*bergambo sakan la raya ni..ada kamera baru!

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

hehe..fon saye body je putih, tp silicon cover kaler biru..
xsempat nk mahirkn lg gune kamera..takut gambar bnyk x jadik..huhu