02 March 2012

skype-ing..

salam..
aku rasa sekarang ni aku tersangat malas nk top-up kredit telefon..

yela main msg pn 2 3 hari sekali je..1msg = 0.5SEN ke 8pax..
jadi kredit yang tinggal 60sen pn makan masa berhari2 nak habis..
bila zaman dah berubah, telefon dah makin canggih, msg dekat whatsapp..
apa2 gosip @ benda nak borak dengan zed semuanya borak dekat whatsapp..
bila xtau nak buat apa dengan kredit yang berbaki, maka rajin la telefon kawan2..
sekarang ni, orang yang dari dulu ak harap ada skype dah install skype..
telefon guna skype sambil chat sambil tengok gambar dll. ..
harap bulan depan boleh guna rm5 top-up untuk 1 bulan.. =)


p/s:tajuk macam x ada kaitan je..

3 comments:

Ujie said...

skrg ni ada lg best..TANGO.
try install..

NOOR FATIN said...

aku lagila. aritu rm10 sebulan lebih. hahaha jarang kol org. sms org kekadang. yela, semua kawan2 berhubung guna facebook/twitter je.. hehehe

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

Kak ujie-tango 2 kne ade acc. @ s0ftware je??sye install tp kwn2 xde pn pyah gk..huhu

fatin-jarang k0l,tp ble dh kredit bnyak,alang2 k0l b0rak la smpai lebam..hehe